Magazin,  Sport

7 tipp, ami segít növekedni a kutyagondozási vállalkozásban

A kutyagondozási vállalkozás elindítása jövedelmező, ha a vállalkozókat a szenvedély vezérli. A kutyabarátok általában jobb helyzetben vannak ahhoz, hogy minőségi szolgáltatásokat nyújtsanak az ügyfeleknek, akik végül rendszeres ügyfelekké válnak. A kutyagondozási vállalkozás elindításakor fontos figyelembe venni néhány meglehetősen fontos tényezőt, például a helyszínt. A kutyáknak tágas és biztonságos helyre van szükségük, ahol szabadon és vadul szaladgálhatnak.

Bármi, ami ennél kevesebb, csak azt eredményezheti, hogy bezárva érzik magukat, ami egészségtelen a növekedésük és fejlődésük szempontjából. A rohanó életmód fokozódása nem akadályozza meg a kutyabarátokat abban, hogy háziállatokat tartsanak. Itt jön jól a kutyagondozás. Íme hét tipp, amelyek segítenek a kutyagondozási  vállalkozás növekedésében.

Erős online jelenlét

Manapság a világ az internetről szól, és a legtöbb vállalkozás ezt használja kereskedelmi előnyei érdekében. A kutyagondozási üzlet sem kivétel, mivel az internet elég széles ahhoz, hogy segítse céljai elérését. Pontosabban, a közösségi média a legmegfelelőbb, ha valakinek nagyobb lendületre van szüksége üzleti vállalkozásának növekedéséhez. Ügyeljen arra, hogy szilárd közösségi médiajelenlétet építsen ki, hogy megragadja a sok követő elméjét és figyelmét.

Mutassa be kutyagondozási vállalkozását, amint biztos benne, hogy osztatlan figyelmüket magáénak tudhatja. Indítson egy kutyás blogot, amely többet mesél a kutyás vállalkozásáról, és arról, hogyan kívánja megkönnyíteni ügyfelei életét. Egy weboldal ugyanolyan hatékony, ha aprólékosan tervezik és kezelik. A későbbi blogjaiba időnként építsen be vendégposztok elérését és linképítési stratégiákat.

Következetes marketing

A marketing lényege minden üzleti vállalkozásnál az, hogy a világ minél többet megtudjon róla. Azonban az erős marketingstratégiák azok, amelyek segítenek az üzleti növekedésben és az előre jutásban.

A marketing során fontolja meg, hogy először a helyieket keresi meg. Nyomtasson ki szórólapokat, és ragassza ki őket a településen belül minden nyilvános helyen. A következő a sorban az internet használata az Ön javára. Nyisson egy weboldalt, amely tájékoztatja az érdeklődő potenciális ügyfeleket a kutyagondozási vállalkozásáról. Ügyeljen arra, hogy felsorolja az összes olyan ösztönzőt, amely vonzza az érdeklődő kutyatulajdonosokat.

Koncentráljon a márkaépítésre

A márka mint például a DogleDesign több, mint egy név vagy logó, és jelzi a potenciális ügyfelek pozitív  visszajelzéseit. Egy márka lényege, ha bizonyítja magát az ügyfelek számára minden alkalommal. A márkaépítés elengedhetetlen egy sikeres kutyagondozási vállalkozás egészséges növekedéséhez. Többet elárul arról, hogy mit lehet várni az adott vállalkozástól, és arra ösztönzi a vállalkozás tulajdonosát, hogy a legjobb formáját hozza.

A kutyagondozási üzlet érzelmi kötődést igényel mind a kutyákhoz, mind a gazdáikhoz, különösen a kutyákhoz, mert ez leginkább róluk szól. Találjon ki egy olyan márkaépítési stratégiát, amely kifejezi szándékát, hogy erős érzelmi kötődést létesít ügyfelei kutyáival.

Fogalmazza meg az ügyét

Az ügyfelek szeretik az átláthatóságot és az egyértelműséget teljes egészében. Ha ennél kevesebbet nyújt nekik, az csökkenti az érdeklődésüket, és elkezdenek máshol keresgélni. A kutyagondozás bizonyos pilléreket foglal magában, amelyeket fel kell állítania vállalkozásában.

Tudassa a potenciális ügyfelekkel, hogy miről szól a vállalkozása. Legyen például világos, hogy kínál-e kutyasétáltatást, etetést, ápolást és panziós ellátást, és mit fog felszámítani az egyes szolgáltatásokért. Emelje egy fokkal magasabbra, és mondja meg, hogy milyen alaposan nyújtja az egyes szolgáltatásokat, amelyeket a weboldalán vagy a közösségi médiaplatformokon felsorolt. Ez a lépés biztosítja az ügyfeleket kutyájuk legnagyobb biztonságáról és általános jólétéről.

Mutassa be a kreativitást

Ahelyett, hogy azt tenné, amit mindenki más, kutyagondozási vállalkozásának arra kell törekednie, hogy kitűnjön a többiek közül. Mutasson be olyan kreatív, mégis egészséges foglalkozásokat, amelyekről az emberek beszélni fognak, és ingyenesen marketingelheti ezáltal kutyás vállalkozását. A kreativitás legmagasabb szintjét úgy érheti el, ha más kutyagondozó vállalkozások után kutat, és megnézi, miben tudja őket felülmúlni. Ha a rivális vállalkozások csak sétáltatást és panziós szolgáltatásokat kínálnak, tegyen extra lépéseket, és kínáljon átfogóbb egyéb szolgáltatásokat.

Még jobb, ha ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja, de az exkluzivitás és a befogadás módját is hozzáadja. Ezáltal a telefonja is csörögni fog, hiszen senki más nem nyújt olyan kutyagondozási szolgáltatásokat, mint Ön.

Törekedjen a kiválóságra

Egyetlen szenvedélyes kutyabarát és kutyatulajdonos sem szeretné veszélybe sodorni a kutyáját azzal, hogy egy amatőrre bízza. Először alapos háttérellenőrzést fognak végezni, mielőtt úgy érzik, hogy biztonságosan az Ön gondjaira bízzák a kutyájukat.

Ha egyszer elnyerte a bizalmukat, törekedjen a kiválóságra minden kutyás szolgáltatása során. Adjon bele mindent, és mindig győződjön meg arról, hogy a kutyák boldogok és egészségesek. Ez az egyik módja annak, hogy a tulajdonosok tudják, jól döntöttek, amikor Önhöz fordultak.

Fogadja el az építő jellegű kritikát

Hozzon létre olyan platformokat, ahol az ügyfelei megfogalmazhatják elfogulatlan visszajelzéseiket. Néhányan figyelmesek és elnézőek lesznek a visszajelzéseikkel, míg mások talán visszafogás nélkül elmondják a véleményüket. Tanulja meg, hogyan különböztesse meg a kegyetlen visszajelzéseket a konstruktív visszajelzésektől. Az utóbbi segít kijavítani a hibáikat, és tanulhat a továbblépés során.

Következtetés

Lehet, hogy a kutyák nem mindenki kedvencei, de ez nem jelenti azt, hogy a kutyagondozással foglalkozó vállalkozásának is csatlakoznia kellene ehhez a véleményhez. A kutyák iránti szeretet ápolása sikeresebbé teszi az üzleti vállalkozást. Fejlesszen ki tanítható hozzáállást, és legyen hajlandó korrekciókra, legyen nyitott az értékes javaslatok és visszajelzések elfogadása iránt, amikor csak szükséges.

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük