Magazin,  Tech

Ilyen a hatékony álláshirdetés

Az első benyomás nagyon fontos, igaz ez az álláshirdetésekre is. A mai, gyorsuló világban olykor másodpercek alatt döntünk arról, hogy tovább olvasunk-e egy hirdetést, vagy továbblapozunk. Ezért ha állást kínálunk, tekintsünk a hirdetésre úgy, mint cégünk reklámjára. Voltaképp az álláshirdetés is reklám, ezzel próbáljuk meg vonzóvá tenni a megüresedett munkakört a jelentkezők számára.

Hol hirdessünk?

Mint ahogy az értékesítésre buzdító hirdetéseknél is fontos, hogy hol hirdetünk, úgy igaz ez az álláshirdetésekre is. A Lépés Magazin oldalon ingyenes hirdetésfeladási lehetőséggel várják az ügyfeleket. Az állás, munka, job kulcsszavakra millió találat érkezik a keresőoldalakon, azonban ezeket a találatokat senki nem tudja végigböngészni. Így érdemes olyan helyen hirdetni, ahol a jelentkezők is ott vannak, és megtalálhatják a számukra ideális állás hirdetését és voltaképp az állást. Az álláshirdetés célja, hogy a lehető legjobb jelentkezőt találjuk meg az adott állásra, azonban ez korántsem olyan egyszerű, mint elsőre gondolnánk.

A Lépés Magazin színes és érdekes hírei sok-sok látogatót vonzanak a weboldalra, legyen szó akár utazási tippekről, programajánlatokról, a technológiai világ újdonságairól, a Lépés Magazinban csupa érdekességet találunk. Érdemes itt hirdetni, ráadásul most ingyenesen megtehetjük.

Ha állást hirdetünk

Ha állást hirdetünk, nem árt pár szabályt betartani ahhoz, hogy a megfelelő emberekhez jusson el a hirdetés és hogy a releváns képzettséggel és tapasztalattal rendelkező jelöltek jelentkezzenek. Egy őszinte és részletes leírás vonzza a megfelelő készségekkel és tapasztalattal rendelkezőket, akik képesek ellátni a munkakörrel járó feladatokat. Az álláshirdetés tehát legyen egyértelmű, a toborzási folyamatot egyszerűsítjük le vele, ha konkrétan, egyértelműen megfogalmazzuk, hogy kit is keresünk. Milyen munkára milyen képzettséggel rendelkező embert szeretnénk felvenni? A dolog ennyire leegyszerűsíthető.

A jelentkezők szemszögéből is nézzük meg, hogy milyen is a jó hirdetés. Olyan, amiből megtudunk valamit a vállalat hátteréről, a munkakör típusáról, megtudjuk, hogy milyen feladatokra számíthatunk. Hogy milyen képesítésre és tapasztalatra van ehhez szükség. Hogy milyen juttatásokra számíthatunk és hogy hogy kell jelentkezni. Mikor van a várható munkába lépés ideje, hogy zajlik a toborzási folyamat, mit, hogyan és meddig kell benyújtani. Ha így teszünk, akkor a saját dolgunkat is megkönnyítjük, mert csak azok fognak jelentkezni az álláshirdetésre, akik megfelelnek a követelményeknek.

Állás Kalauz

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük